måndag, januari 18, 2010

180110

Goddag. :D

Är pigg och glad nu, trots att jag mådde rätt dåligt i morse. Woho, längtar till i helgen. Vi ska nämligen till IKEA, jag och mamma. Bara hon fått tillbaka sin bil. Skulle aldrig kunna tänka mig att fara i min bil en så lång sträcka. ;) Haha, den skulle aldrig klara det. Inte utan att sladda i diket iallafall. :D

Dessutom ska jag försöka ta mig till stugan i helgen och träna drag med Loke. Ska bli jättekul att se om han tycker det verkar vara något som passar honom. :D Hoppas det, för i så fall kan han ju dra en pulka med mat etc då vi ska ut i stugan, haha. :D Och så kan jag tolka med skidor bakom honom. Jättekul ju! :D Så får han lite ordentlig träning nu på vintern också. Fast iof, det får han ju annars också. 0:)

Ska lägga upp träningsprogrammet för Loke nu, läsa på lite om drag etc.

Ska även lägga upp veckans friidrottsprogram. Hur awsome som helst. Har nämligen precis skickat iväg närvaro och så. Lalala. : )


Loke leker i stugan förra vintern. :)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

marcus sa...

Skulle han dra en pulka med mat skulle maten flyga när loke sätter in gasen xD