torsdag, januari 28, 2010

Efter jobbet!

Tjoho. :)

Hemma från jobbet. Var himla kul idag måste jag säga. Spanade på nya vinterkläder som var på rean. Jättehärligt! Måste ju ha riktiga täckkläder då jag ska ut till stugan och dra med Loke. ;) Hehe, annars lär jag frysa ihjäl. Men jag lade undan en jacka och ett par täckbrallor tills imorgon. Awsome.
Haha, dock är storlekarna på jackorna JÄTTESTORA. Jag har XXS, och den är nästan för stor. :o Galet.

Fyndade lite hundsaker på jobbet (som vanligt. :p). Massa träningsgodis, tandhygien, tuggben och ett härligt skinkben som han ska få på lördag. Han kommer ju dö av glädje. ;) Har även införskaffat ett fett oxben till honom, men det luktar så himla äckligt, så han får vänta ett tag med att käka det. Haha.

Hundutmaningen för helgen är temat STÅ. Ska bli jättekul att träna det med Loke. Funderar på om jag ska träna in en targetplatta. Det är ju jätteanvändbart i många övningar, och kul att kunna. Sedan blir det nog stående under gång och serien ligg-stå-ligg-stå. Ska bli intressant att se hur det hela utvecklar sig. :)

Nu ska jag springa och koka palt. Mums!
:D

Inga kommentarer: