tisdag, april 03, 2012

Tiiiisdag!

Tjoho! :) Redan tisdag och jag vet inte om jag ska lägga mig ner i ett hål och försvinna pga mycket att göra, eller bara skratta för att allt är så kul. ;) Föredrar alternativ nr. 2.  Hade en riktigt rolig lektion i skolan idag, och har sedan hämtat ut mitt MKpaket. Alla varor är uppdelade till kunderna och jag har gottat mig i mina nya produkter. I. LIKE. Som julafton! Glömde ta bild på allt, men det var fasiken mycket alltså. ;)

Har tagit lite paus i jobbet/plugget med The Ark och en kycklingmacka. Snart ska jag peppa igång igen och fixa klart det sista med jobbet, sedan plugga! Har ett helt halvt arbete att skriva nu ikväll. ;) Snabba vändningar här på Idrottsmedicin. Precis som det ska vara.

På torsdag morgon drar jag och en klasskompis till LULEÅ över påsk! Jag ska hänga med familjen och mysa med påskmat och träning. Hörde ett rykte om att där uppe i norr har de bar asfalt på vägarna. ;)

1 kommentar:

Anna Sundén sa...

Just ja, kom pengarna fram så jag får min beställning? :3 överförde pengarna och det försvann då iväg så hoppas de kom fram xD ? :O