torsdag, februari 02, 2012

Torsdag!

Åååh, tekniken hatar mig just nu. Min dator sjunger på sista versen och går knappt att starta. Min mobil stänger av sig en gång i timmen, vette fan hur jag ska kunna ta mig upp på morgonen utan väckarklocka?! Tror detta är pga min nya relation mer mr. iPad. Misstänker starkt en avundsjuka hos de andra teknikprylarna. ._. Fanfanfanfanfan.

Dessutom så har jag börjat få migrän. IGEN. I armen, lohoooooohoohoooool.

MEN... Jag åt vääärldens godaste middag. Seriöst, jag förvånade nästan mig själv. Ädelostfyllda benfria fläskkotletter, penslade med smakstark kryddblandning. Serverad med grönsallad, mangoröra och skysås. Oshgksjfhgldkspldkjfcdkvfvjpfokfflsknfgljbdgv. =o=~~~!!! Fick bitarna alldeles perfekta och saftiga dessutom. Like a boss.

Nu ska jag nördat framför TV:n och Halv åtta hos mig (om inte TV:n lägger av också, peppar peppar) och sedan skriva lite på romanen. Imorgon är det skola hela dagen och sedan kommer Macke och hälsar på! Och så blir det middag på stan, eventuellt med film efter. Vi får se. :) Kul ska det bli!

Inga kommentarer: