tisdag, februari 07, 2012

Min syster!

Åååh, saknar fina syster som bor i Stockholm. Tänkte hälsa på henne i påsk, men jag tar det nog i sommar istället, i samband med göteborgresan med friidrotten. Det betyder alltså att jag inte kommer träffa min syster förrän i sommar. It sucks. Really. Hon är en helt fantastisk människa och jag är så stolt över allt hon har åstadkommit i sitt unga liv. :) Hon om någon är verkligen en människa som jobbar och kämpar för vad hon brinner för. Hon är fantastiskt driven, men inser nog inte det själv alltid.

Hon är en av de vackraste människorna som jag träffat och har en sjukt jävla härlig humor. Hon är enormt kvicktänkt och kan få mig att skratta när som helst. :) Önskar att vi kunde ses varje dag, Anna!

Vi har gjort så många galna sjuka saker tillsammans, och våra hjärnor är lika skadad konstiga, på ett härligt sätt. Vi har exakt samma humor och har aldrig tråkigt tillsammans. :D Och vi har samma ovärderliga förmåga att kunna göra makabert fula miner på fotografier. It's a gift, I tell you...

Jag tänker på dig varje dag, Anna, och det är sjukt jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra. Känslan av att jag inte kan hjälpa och ta hand om dig om något händer suger. Var alltid rädd om dig själv så du inte råkar illa ut i stora Stockholm, älskar dig!

Inga kommentarer: