fredag, februari 24, 2012

Härliga Fredag :)

Räkningarna betalade, pengar sparade och allt under kontroll. :) Härligt!

En ordentlig sovmorgon med Elsa startade dagen. Finns det något mysigare än en nyvaken hund? För egen del känns det inte riktigt som jag har vaknat ännu, men ska skvätta lite kallvatten i ansiktet så jag kommer igång. ;) Snart kikar Sarah förbi, vi ska dra till ersboda och handla. Ikväll ska vi nämligen hänga hos Sarah, se på herr G, flyttpacka, försöka glömma tentaångesten och dricka vin. Kul!

Har gjort ett par örhängen nu förresten! Kul, men väldigt simpelt än så länge. :) Mina favoriter är ett par ikarosvingar i antikt guld (well yeah, imitation naturligtvis ;)). Jag har även gjort ett par åt min lillasyster som jag tror att hon kommer gilla!

Åh, måste ta och fixa mig så jag inte ser helt ut som en tomte på affären. :) Ha en bra fredag! Det ska jag ha.

Inga kommentarer: