fredag, augusti 17, 2012

Fortfarande fredag

Tentan blev färdigskriven för ca 2 timmar sedan, hittade ett bra flyt och då gick det snabbt. :) Resten av tiden fram till nu har spenderats med hundpromenad och städning av toaletten. Vi snackar varje millimeterskurasmedtandborste-städning alltså. Så nu är allt skinande rent. Känns bra. :) Tänkte att jag passar på innan min tillfälliga inneboende kommer imorgon. Haha, fatta två personer, en hund och en katt i min lilla etta. Då det kommer vara rätt trångt kändes det som en god idé att skrubba lägenheten ordentligt innan. Men kul kommer det bli, ser fram emot sällskap!

Det känns rätt konstigt att inte ha plugg att tänka på just denna sekunden. Vet knappt vad jag ska göra. Eller nej, nu ljög jag. Jag vet precis vad jag ska göra. Städa och tvätta. :) Och filura på vilken film jag ska se ikväll. Mmmmmyea.

Inga kommentarer: