lördag, juli 07, 2012

Göteborg

Tjo! Jag och friidrottsgänget gör Göteborg osäkert. :) Tävlingar sedan imorse, så alla är sjukt trötta och har hoppat i säng. Resultaten har varit varierande, men alla har gjort fantastiskt bra jobb! Sjukt stolt över dessa fina fina ungdomar. Förutom att de är otroliga idrottare, är de galet trevliga och vettiga människor. Duktiga duktiga. Så efter en god middag och träningsutbildning stämplar vi dagen som avslutad och avklarad.

 Elsa är hos uppfödare Camilla medans jag är iväg. Kände mig liiiiite patetisk då jag lipade som en gris då jag åkte ifrån henne, haha. Men fan vad jag kommer sakna hon, trots att jag vet att hon har det jättebra. Finaste lilla Elsabanan. Tror det är bra träning för både hon och mig att vara ifrån varandra lite. Mest för mig kanske, heheeeee.

 Bilresan ner gick bra och hade både upp och nedgångar. Bastubil och två timmars sömn natten innan gjorde det lite kämpigt, men vi höll modet uppe. :)

 Grattis till alla grabbar, de persade hela högen! :)

Inga kommentarer: