tisdag, juni 28, 2011

Tisdag

Igår hoppade min lillebror 195 cm på träningen. Höjdhopp. Det var sååå nära att han tog två meter. Jag håller tummarna över att han tar det på världsungdomsspelen. Dessutom kom min pappa tvåa i en golftävling samma dag. Whaddup liksom. :D Grattis till de båda.

Elsa är terror som vanligt, precis som det ska vara. Men hon är fruktansvärt charmig och uppmärksam och jag är så glad över hon. I natt sov hon mellan 23,30 och 09,30, men en sväng ut vid 07,30. Skönt att få sova om nätterna. :D Hon och jag brukar nöta Doctor Who eller Torchwood på kvällarna. Jag lovar att hon är förälskad i Captain Jack.

En kycklinggryta står på spisen, nygräddade muffins på bänken, dagens friidrottspass är avklarat och solen lyser. Bra dag!

Imorgon är det WSP och på fredag blir det en sväng till Umeå för att besikta bilen. Hoppas som fan att den går igenom. KÄMPA THÅRD.

Inga kommentarer: