tisdag, juni 14, 2011

Kaos-måndag

Det var lite kaos igår, haha. Började med att jag fick så sjukt ont i magen i bilen på väg till Umeå. Däckade hos Karolina ett tag och fick trevligt sällskap. :) Anländer till Umeå på kvällen för att kolla att bilen är ok då jag ska lämna in den på rep imorrn. Klockan tio på kvällen inser jag att batteriet är stendött och bilen inte startar, haha! Som tur var slog jag och Emma Sa våra otroooligt kloka hjärnor ihop och drog i väg på ett nattligt äventyr. Det hela slutade med en bogserlina och en bil som stod på plats på verkstaden klockan halv ett i natt.

Har precis "lämnat in" Thård på verkstaden nu i morse. De skulle fixa batteriet också. Score liksom. Hoppas det hela går vägen. Annars får jag väl byta batteri helt.

Hoppas alla får en bra dag. :)

Inga kommentarer: