onsdag, maj 18, 2011

Onsdag.

Har äntligen klivit in genom dörren till huset i Luleå. Känns som att allt jag gjort de senaste veckorna är att flänga fram och tillbaka. Men det är självvalt och nödvändigt, och rätt så mysigt egentligen. Några timmar i en bil, ensam med tankarna och bra musik i högtalarna. Och den obligatoriska älgen på andra sidan viltstängslet. Helt okej ändå.

Imorgon ska jag upp tidigt som satan. Tandläkaren igen. (Dessutom måste jag boka tid för bilen som ska fixas och donas lite med.) Kanske börjar bli dags att tänka på refrängen och gå och lägga sig?

Hann förresten med en kort middag hos Emma Sa idag. Mia, Sandra K, Marri och hennes pojkvän var också där. Egentligen skulle jag inte hinna, men det var så länge sedan jag träffade tjejerna att jag tvingade fram lite tid och dök upp och sade hej iallafall. Riktigt trevligt var det, tack!
Emma hade dessutom lagat en riktigt god bit karré. Fick mig inspirerad och det kommer nog stå på menyn här hemma i helgen. Får se om jag lyckas lika bra som hon. :)

En liten del av min tid varje dag går åt att planera en del projekt som jag har på g. Ska bli intressant att se om det faktiskt blir något, för jag är himla peppad!

Sov himla gott nu. Det ska jag. Ska bara se ett avsnitt av en ny serie. Både förväntansfull och skeptisk.

Inga kommentarer: