onsdag, maj 11, 2011

Onsdag♥!

Hemma från en lång men rolig dag med videoinspelning, plugg och friidrott. Rätt kul och skönt att få det gjort, men det tar på krafterna och jag är redan slutkörd sedan spanien. :) Iallafall så slog jag friidrottsungarna i höftböjar- & magmuskler. Skönt att veta att de gamla takterna sitter i. =w=\,,/ I sommar blir det att träna ordentligt. Jag vill springaaaaa! Go go go!

Imorgon blir det hårdkörning med plugg igen, sedan drar jag hem till Luleå och stannar där över helgen. Planerar lite joggingturer, backlöpning i sand och något styrkepass (eller slå lite på säcken). Skulle till sjukgymnasten imorgon egentligen med han skulle på någon föreläsning så vi bokade om till nästa vecka. :) Funkar för mig. Känns rätt bra i ryggen och då hinner jag köra ett par extra rehabpass.
Ska även vända båten i helgen och eventuellt beställa saker från IKEA med mami. Hänga hos pappa och spela rockback är en tradition som jag verkligen ser fram emot! Kommer bli så jäkla kul! Jag saknar pappa. :) Occccch.. Så.. Är det ju ESC.

Nej, nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag tänker. :)
Sov gott!

Inga kommentarer: