onsdag, november 07, 2012

Radiotystnad

Ja, det var länge sedan jag kladdade någonting här. Känns lite konstigt faktiskt! Men tack var det ilskna påtryckningar från lillebror så ja... Here we go!

För det första, YEAH att Obama vann valet.
För det andra, YEAH att min hund började löpa för andra gången idag, vilket betyder att det inte kommer påverka resan över jul och nyår.

Jag har rätt mycket i skolan just nu, särskilt nu då vi börjar en ny mastodontkurs med ett oräkneligt antal labbar, rapporter, projekt, redovisningar och tentor. Ovanpå det så ska det masseras elitidrottsstudenter, masseras andra, träna hund, träna mig själv, dansa och försöka umgås med människor. Ja, och så skriver jag ju nanowrimo nu, vilket betyder 50 000 ord på en månad. Det tar ju lite tid det med. Men detta är typ näst sista kursen någonsin, så jag bara tutar och kör. Ger allt. Nästa kurs kommer bli ännu jobbigare då jag nästan kommer läsa dubbelt under den tiden. Jättekul, verkligen. Jättekul.

Annars har snön kommit. Vitt och fint ute. Hoppas den får ligga kvar. :)

1 kommentar:

Åsa sa...

Full fart rätt in i kaklet, ha bara en vaderad badmössa :)